Wat doen wij voor u bij een reguliere aangifte;
- invullen van uw belastingaangifte door een bij de belastingdienst geregistreerde Belastingconsulent
- Gebruik van onze checklist om informatie te verzamelen
- vergelijking van de informatie van de checklist met de informatie van de Belastingdienst en corrigeert waar nodig.
- Wij vragen uitstel aan indien wenselijk. Wij kunnen u aanmelden voor uitstel in de meeste gevallen ook na de vervaldatum op de brief die u ontvangen van de belastingdienst. In de meeste gevallen zal de Belastingdienst ons verzoek inwilligen.
- U hebt geen digid codes nodig.
- Indien nodig zullen uw fiscale vragen per e-mail te beantwoorden of een te geven korte belastingconsult via de telefoon. (Fair use = ongeveer 15 minuten).
- Wij sturen uw aangifte alleen naar de Belastingdienst na uw goedkeuring.
Wat krijgt U extra bij een extra aangifte (bij huis gekocht, extra pensioen, echtscheiding)
- persoonlijk consulent van 45 minuten op kantoor of telefonisch
- verwerking van de afwijkende gegevens