Wat doen wij voor u bij een reguliere aangifte;

  • invullen van uw belastingaangifte door een bij de belastingdienst geregistreerde Belastingconsulent
  • Gebruik van onze checklist om informatie te verzamelen
  • vergelijking van de informatie van de checklist met de informatie van de Belastingdienst en corrigeert  waar nodig.
  • Wij vragen uitstel aan indien wenselijk. Wij kunnen u aanmelden voor uitstel in de meeste gevallen ook na de vervaldatum op de brief die u ontvangen van de belastingdienst. In de meeste gevallen zal de Belastingdienst ons verzoek inwilligen.
  • U hebt geen digid codes nodig.
  • Indien nodig zullen uw fiscale vragen per e-mail te beantwoorden of een te geven korte belastingconsult via de telefoon. (Fair use = ongeveer 15 minuten).
  • Wij sturen uw aangifte alleen naar de Belastingdienst na uw goedkeuring.

naar aanmelden

Wat krijgt U extra bij een  extra aangifte (bij huis gekocht, extra pensioen, echtscheiding)

  •        persoonlijk consulent van 45 minuten op kantoor of telefonisch
  •        verwerking van de afwijkende gegevens

naar aanmelden